ANNULEREN

Wanneer je een afspraak wilt annuleren, vraag ik je dit minimaal 24 uur op voorhand te doen.

Dit kan via bericht/Whatsapp, telefonisch.

Bij annuleringen op een later tijdstip zal er 50 % van de behandelprijs aangerekend worden als annulatiekost.

Wanneer je niet komt opdagen zonder te verwittigen, zal de behandeling volledig aangerekend worden. Dit omwille van wederzijds respect. De gereserveerde plaats kan ik niet meer invullen. Soms moet ik klanten teleurstellen vanwege een volle agenda. Het is dan heel jammer als ik dat plaatsje eigenlijk aan iemand anders hadden kunnen geven.​

 

BEREIKBAARHEID​​

Parkeren kan je gratis op de parkeerplaatsen in de straat.

 

BETALINGEN

Je kan in het salon betalen contant of via payconiq op je smartphone.

 

HYGIENE

Hygiëne staat in het salon hoog aangeschreven. Ik verwacht van mijn klanten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.

Gebruikte instrumenten worden na elke behandeling ontsmet en gesteriliseerd.

Er worden steeds nieuwe handdoeken gebruikt voor iedere klant. 

 

AFSPRAKEN

Maison Mina werkt enkel op afspraak. Ook voor het ophalen van producten of cadeaubonnen maak je best eerst een afspraak.

Om de klant volledig tot rust te laten komen, worden er tijdens de behandelingen geen telefonische oproepen aangenomen of berichten beantwoord.

Laat je naam en telefoonnummer achter op de voicemail, ​en dan bel ik je zo snel mogelijk terug of boek snel en eenvoudig online een afspraak.

Toch liever een afspraak op een ander moment? Via je bevestigingsmail kan je de afspraak wijzigen en/of verplaatsen.

 

TIMING

Gelieve op tijd op je afspraak te komen. Indien je te laat zou zijn, gelieve te verwittigen. 

Indien je meer dan een kwartier te laat bent, zal ik de afspraak helaas moeten annuleren aangezien de klanten na jou niet kunnen wachten.

 

WEBSHOP

Klik hier voor de algemene voorwaarden van de webshop.

 

Goed om weten

Breng teenslippers mee wanneer je jouw teennagels laat lakken.